Новий освітній простір

Автор | 12.10.2017

НОВИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР (НОП)

  1. МЕТА, ПРІОРИТЕТИ, ОСНОВНІ СКЛАДОВІ НОП
  2. АЛГОРИТМ РЕАЛІЗАЦІЇ НОП
  3. ОРІЄНТОВНА ВАРТІСТЬ
  4. МОЖЛИВІ ДЖЕРЕЛА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ
  5. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО СТВОРЕННЯ НОВОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
    1. Енергомодернізація та теплозбереження
    2. Зовнішній  дизайн
    3. Внутрішній дизайн
      1. Класи та навчальні приміщення
      2. Зони загального використання, холи, коридори, ін.
      3. Відпочинкові зони
      4. Спортивно-фізкультурні приміщення
      5. Актова зала
      6. Їдальня
      7. Бібліотека
      8. Санітарні приміщення, туалети
    4. Оснащення кабінетів
      1. Кабінет математики
      2. Кабінет фізики та астрономії
      3. Кабінет хімії
      4. Кабінет біології
      5. Кабінет географії
      6. Зведений орієнтовний кошторис оснащення
    5. Комп’ютерне обладнання, електронно-організаційні платформи
      1.  Інтерактивне мультимедійне обладнання
      2.  Комп’ютерне обладнання
      3. Зведений орієнтовний кошторис ІКТ
      4. Інтернет ресурси та електронні платформи навчання
    6. Пришкільна територія
      1. Відпочинково-ігрові зони
      2. Спортивно-фізкультурні та ігрові зони
      3.  Навчально-дослідні зони
      4.  Транспортні зони, під’їзди, дороги
    7. Безпека навчального закладу
    8. Безбар’єрний простір та умови для інклюзивного навчання
      1. Загальні вимоги арітектурної доступності
      2. Ресурсна кімната
      3. Інтернет ресурси з безрар’єрного простору та інклюзиї
  6. КОНТАКТИ КООРДИНАТОРІВ ТА КУРАТОРІВ ПРОЕКТУ НА МІСЦЯХ
  7. ПОСИЛАННЯ на ЕЛЕКТРОННІ МАТЕРІАЛИ та РЕСУРСИ

PDF документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.